Kørelærer i Vordingborg

Mit navn er Bent Pedersen, og jeg er 57 år. Jeg har undervist hele mit liv: Jeg har i 30 år beskæftiget mig med undervisning, mange år i folkeskolen og 14 år som kørelærer.

Dette gør, at jeg har stor erfaring med at undervise elever med forskellige forudsætninger, og dermed sikre dig den helt rigtige undervisning, hvor erfaring og krav til køreuddannelsen går op i en højere enhed.

Jeg kører i en Kia Cee’d 1,6 diesel. Det er en rigtig god bil til undervisning pga. sikkerhed og komfort. Derudover har den et let koblingspunkt, så du ikke så nemt går i stå.

Jeg er medlem af Dansk Kørelærer Union – din sikkerhed for en ordentlig kvalitet.

Bent Pedersen kørelære Vordingborg

Kontakt kørelærer i Vordingborg

Du er altid velkommen til at kontakte, Bent Pedersen, din lokale kørelærer i Vordingborg, hvis du har spørgsmål, ønsker yderligere oplysninger eller vil sikre dig en plads, så du kan komme ud og køre på vejene! Ring eller send en SMS på 40 76 33 27 for at tilmelde dig.

for yderlige information