Lovpakken kørekort

Hos Bent Pedersens køreskole i Vordingborg, kan du få kørekort. Lovpakken er en samlet pakke, der giver dig det, der som minimum kræves for at gennemføre en køreuddannelse.

Lovpakken består af følgende:

• 29 lektioner teori inkl. evaluerende prøver.
  • Manøvrebane inkl. baneleje og forsikring.
  • Køreteknisk kursus, inkl. baneleje og forsikring.
  • 16 kørelektioner.

Betaling sker på konto dagen efter første fremmøde. Der er mulighed for at dele beløbet op i to rater med en måneds mellemrum.

Reg. og kontonr.: 6220 1009131 – mærk med elevens fulde navn.

Lovpakken

kr 14.888 inkl. moms
  • 29 lektioner teori
  • Evaluerende prøver
  • Manøvrebane
  • Køreteknisk kursus
  • 16 kørelektioner

Generhverv kørekort

Er du blevet frakendt kørekortet – enten betinget eller ubetinget – skal du bestå en kontrollerende køreprøve for at få dit kørekort tilbage. Du kan få dit kørekort igen hos Bent Pedersen i Vordingborg

Inden, du går op til prøven, er det en god idé at få genopfrisket den teoretiske viden om færdselsloven og de praktiske kørefærdigheder, så du har større chance for at bestå.

Indhold:

• Teorikursus, bestilling af prøver m.m.
  • En kørelektioner.
  • En leje af bil.

Du skal ikke bruge førstehjælpsbevis eller lægeerklæring. Husk pasbillede og dine breve fra politiet. Jeg står for kontakten til Borgerservice.

Generhverv

kr. 3.900 inkl. moms
  • Indeholder teorikursus
  • Bestilling af prøver mm.
  • 1 stk. kørelektioner
  • Leje af bil

Kontakt for mere info om kørekort

Du er altid velkommen til at kontakte mig, hvis du har spørgsmål, ønsker yderligere oplysninger eller vil sikre dig en plads, så du kan komme ud og køre på vejene! Ring eller send en SMS på 40 76 33 27 for at tilmelde dig.

for yderlige information